poniedziałek, 8 maja 2017

Gwiazdy

Majówka i po majówce. Pogoda nie dopisała, ale nie ma tego złego c by na dobre nie wyszło, i zgadzam się z tym powiedzonkiem w 100%. Nadrobiłam zaległości serialowe i w końcu obejrzałam Wielkie kłamstewka, które robiły furorę w necie, a ja oczywiście jak zwykle spóźniona, ale zobaczyłam i naprawdę przepadłam, bo wszystkie odcinki obejrzałam w jeden dzień i trochę wieczoru:-) Bardzo mnie wciągnął i naprawdę bardzo mi się podobał. Trzymał w napięciu, nie mogłam się od niego oderwać, bo byłam ciekawa co będzie się działo za chwilę. Nie będę spojlerować, tylko polecam Wam ten serial z czystym sercem i czekam na Wasze propozycje.

8 komentarzy:

  1. Uuu, nie widziałam i tyle mogę powiedzieć. Ale fajnie, że Ty jesteś zadowolona. Trzeba jakoś sobie radzić z tą kapraśną pogodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się wieczór z serialami, ale albo bark mi czasu albo sił:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie zafundować taki serialowy czas :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda się zaczęła, więc i filmy na zimę przekładamy :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam bladego pojęcia, że istnieje taki serial.. Ostatnio niestety mam mało czasu na seriale, a szkoda bo lubie je oglądać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nadrobienie seriali i filmów planuję dopiero na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam tylko pierwszy odcinek, może znajdę czas żeby dokończyć. Ja mogę polecić serial Power, dla mnie świetny i sporo się dzieje.

    OdpowiedzUsuń